LELAKI DIROGOL WANITA UNTUK ILMU HITAM


LELAKI DIROGOL WANITA UNTUK ILMU HITAM

Haa ..ni kesah yang aku anggap sangat menarik untuk dikongsi bersama korang ..korang pernah dengar tak, lelaki takut dirogol dan dicabul wanita ? OK! memang aku tak nafikan, jarang sekali kita dengar masalah ni kan ? Jadi, apakah yang terjadi pada lelaki ini ?



Mari kita dengarkan, luahan hati lelaki Zimbabwe ni ..
Ada lah seorang perempuan ni, dia dengan niat ikhlas nak tolong sorang lelaki tua yang dah tak larat naik kereta dia. Tapi, lelaki tua tu, menolak nya kerana bimbang akan dirogol oleh permpuan tu.
Kalau korang nak tau, Zimbabwe ketika ini, dalam keadaan berjaga-jaga kerana bimbang dengan banyak kes-kes wanita yang bergerak secara berkumpulan merogol lelaki.


Kemudian, air mani atau sperma si mangsa akan diletakkan di dalam kondom bagi tujuan ilmu hitam. Aku tak tau la nak buat voodoo ke, nak panggil apa, tapi, apa yang pasti, tindakan dorang adalah melampaui hak-hak keluarga dan masyarakat.


Jadi, benda ni berlaku kalau ada lelaki yang naik kenderaan bersendirian dan pihak polis mencadangkan mereka menggunakan kenderaan awam untuk bergerak ke mana-mana kerana khuatir akan kejadian yang bercirikan ilmu mistik ni


Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s