Petua : Hilangkan Dengkur

Petua : Hilangkan Dengkur


Berdengkur sepatutnya jangan dijadikan kebiasaan. Ianya penyakit dan masalah.
Biasanya berlaku kat orang lelaki, perempuan kurang sikitlah tapi bukan bermakna takde.

Sekarang dah ada macam-macam alternatif atau produk kat pasaran untuk kurangkan dengkur tapi petua yang aku nak bagi ni boleh dicuba juga.

Ambil tujuh biji badam yang telah ditumbuk lumat lalu campurkan dengan air susu suam. Kacau campuran ini hingga sebati dan minum.

 InsyaAllah dengkur akan hilang. Cubalah ye. Tak cuba tak tau.😉

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s