Hotel Terbang Pertama Di Dunia

Hotel Terbang Pertama Di Dunia

Sebuah helikopter Mil Soviet V-12 telah diubahsuai menjadi helikopter terbesar di dunia sertahotel terbang pertama di dunia. Penerbangan dengan helikopter ini semua memiliki kemudahan 5 bintang mulai dari sistem hiburan peribadi berupa game dan layanan minum teh.
Keluasan helikopter ini akan membuat anda terkejut dengan keluasan helikopter tersebut. Dengan panjang 135 kaki dan tinggi 45 kaki. Helikopter tersebut memiliki kemampuan untuk mengangkat beban maksimum 105 ribu kilometer dari tanah dan dapat mencapai kecepatan maksimum 255 km / jam (158 mil / jam).
Penerbangan pertama berlangsung pada 26 Jun 2009 dengan harga yang tidak dinyatakan. Selepas ini para Syeikh kaya yang kaya raya dari Arab yang menggunakan Airbus A380 untuk keperluan peribadi akan berubah alih ke helikopter ini…
Setiap kamar merupakan ruang kedap suara dilengkapi dengan tempat tidur ukuran queen, mini-bar, mesin kopi, akses internet nirkabel,dan semua kemewahan yang anda harapkan dari hotel terbang 5 bintang. Layanan kamar tersedia satu jam setelah lepas dan sebelum mendarat.

Jom zoom in gambar lain yang terdapat dalam hotekopter ini..


One thought on “Hotel Terbang Pertama Di Dunia

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s