[Gila] Lelaki ini buat blog semata-mata nak fitnah bekas kekasih

Sebuah blog heboh muncul di China yang menampilkan kisah seorang wanita bernama Yan Deli menghidap HIV. Namun penyiasatan polis mengungkap, blog  ini adalah buah karya bekas kekasih Yan dan sepenuhnya berisi fitnah.

Dalam blog, ditampilkan 300 pose tak senonoh Yan Deli, lengkap dengan 279 nombor handphone yang dikatakan sebagai nombor para pelanggan seks sang wanita. Ditambahkan kalau Yan juga diperkosa ayah tirinya sketika masih berusia 15 tahun.

Namun polis setempat menyatakan, semua postingan dilakukan bekas kekasih Yan. Yan sendiri telah membantah semua cerita di blog. Demi membuktikan dia bebas HIV serta memulihkan nama baiknya, Yan membuat ujian  di klinik setempat.

Foto-foto cabul itu adalah foto yang dulu diberikan Yan pada bekas kekasihnya  Sedangkan nombor handphone yang ada adalah milik teman-teman mangsa.

Keluarga Yan merasa sangat malu dengan blog tersebut. Ibu Yan membantah anaknya seorang pelacur melainkan hanya bekerja sebagai pelayan restoran. Sedangkan sang ayah tiri juga membantah pernah memperkosa puterinya.

“Apapun yang dikatakan mengenai aku, itu tidak penting keraa aku sudah tua. Tapi bagaimana hidup anakku dengan adanya rumor itu?,” tukas sang ayah.

Bekas kekasihnya ketika  ini diseret ke muka pengadila untuk mempertanggungjawabkan kelakuannya.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s