KAROLINA KURKOVA, WANITA SEKSI YANG TIDAK PUNYA PUSAT

Menjadi yang terseksi tampaknya bukan perkara mudah. Lihatlah wanita terseksi versi stesen televisyen AS, E. Juaranya seorang gadis tanpa pusat, supermodel Karolina Kurkova. Alhasil, pertunjukan pusar bukanlah faktor penting.


Supermodel berasal dari Republik Checnya ini mampu mengalahkan rakan-rakannya yang juga kerap berpose untuk produk-produk pakaian dalam Victoria’s Secret. Seperti Giselle Bundchen, Adriana Lima, dan Heidi Klum.

“Karolina merasa terhormat boleh masuk dalam daftar ini, apalagi boleh menjadi juaranya,” ujar salah seorang juru bicaranya.
“Terutama dengan filemnya yang akan segera beredar, G.I. Joe, dia sangat menghargai dukungan yang diberikan media ini.”
Berawal dari seorang teman yang mengirimkan foto ke agensi model di Praha, Kurkova langsung boleh catwalk. Kendati baru berusia 15 tahun, ia bertolak menuju Milan untuk mencari pengalaman. Namanya kian melambung setelah desainer Miuccia Prada menggunakannya sebagai model untuk , Prada.
Menginjak usia 17, dia pindah ke New York dan menerima tawaran dari majalah mode dan fesyen Vogue. Amerika dan dunia pun makin mengenal namanya dan Kurkova menjadi bahagian penting di industri fesyen internasional.
Berbagai brand seperti YSL, Tommy Hilfiger, Valentino, Louis Vuitton, Chanel, Dior, Hugo Boss, Versace, Mango, Rolex Oyster, dan banyak lagi ia wakili.
Salah satu ciri khas dari gadis berusia 24 tahun ini adalah tidak memiliki pusat kerana bedah medik yang pernah ia jalani sewaktu kecil. Dengan atau tanpa pusat, tetap saja sex appeal yang dimilikinya terbukti hebat.
Gadis ini bahkan menjadi salah satu model berpenghasilan besar, versi majalah Forbes.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s