gambar mayat terbiar pendaki gunung everest

 isk
biar macam tu je
alahaiiii
mati sia2 je laaa macam ni
ntah berapa banyak la lagi mayat2 terkubur kat situ kan….
mesti roh-roh gentayangan
iskkkk
serammmm
biasanya pendaki ni pun dah sedia maklum akan risiko hidup mati nih
jadi mungkin mereka memang dah bersedia kalau jadi pape,
maknanya jasad mereka akan ditinggal begitu sahaja di situ.
sapa yang nak bawa turun kan….
bawa diri sendiri pun payah
nikan pula nak bawa mayat
tak pe
yang mati tu pasti mati dengan bangga
bangga giler 
‘pergi tak kembali.’
tapi
tu untuk yang bukan Islam
kalau yg Islam pun di tinggalkan macam tu saja memang sadis la.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s