AKSI PANAS NEELOFA SKIRT PENDEK VS BERTUDUNG


Pastinya tika ini ramai yang sudah mengenali Neelofa, iaitu seorang pelakon yang begitu meningkat naik namanya dipersada seni tanahair. Tahukah anda Nama Pelakon Neelofa telah menaikkan laman blog Isu Hangat secara mendadak. Sebanyak 35325 uniq visitor telah hit Blog Gossip Artis Malaysia semenjak posting tersebut dihasilkan. Nampaknya nama Neelofa telah menjadi keyword yang panas sehingga ke hari ini. Hari ini G.A.M ingin memberi teguran sedikit kepada pelakon kesayangan G.A.M.

G.A.M cukup gemar dengan personaliti pelakon ini, dengan penampilan yang ala-ala perempuan melayu tanah air pastinya ramai jejaka tampan diluar sana yang ingin memperisterikannya, malah ada desas desus gambarnya yang begitu seksi, telah menjadi satu bahan untuk jejaka lelaki memuaskan nafsunya diatas katil? Huh betul ker?

Statistik Keyword Neelofa


Ini sedikit biodata Neelofa sebelum kita menatap wajahnya yang seksi.


Neelofa Mohd Noor (Lofa)
Finalis Ke-15 Dewi Remaja 2009
Nombor Peserta 291
Tarikh lahir: 10 Februari 1989 (umur 20 tahun)
Asal: Taman Tun Dr. Ismail, Kuala Lumpur
Universiti: Kolej Damansara Utama
Tinggi: 5 kaki 6 inci
Potongan badan: 34-25-36


G.A.M timbul satu persoalan, kemanakah arah tunju Pelakon Filem Azura ini. Apa yang G.A.M lihat pelakon ini seolah oleh mempersendakan penggunaan tudung. Kenkadang Bertudung, kenkadang seksi sampai nampak anak seluar dibawah? Nasihat G.A.M diharapkan Neelofa pada masa akan datang jaga maruah diri janganlah memakai baju baju ketat sehinggakan tersembul buah dada Neelofa dan menjadikan satu bahan untuk jejaka lelaki. Mungkin teguran saya ini tidak memberi kesan kepada beliau, yela saya nie manuasia yang kerdil dan tiada populariti. Tapi sebagai umat islam, eloklah menjaga persiapan pakaian, yang sesuai pada satu satu majlis.


Jom kita lihat gambar yang saya maksudkan Aksi Panas Neelofa Skrit Pendek dan baju ketat sehinggakan tersembul buah dada neelof vs Neelofa Bertudung yang seksi dan ayu









Versi Neelofa Bertudung





So Pendapat Anda Semua mana lebih anggun Neelofa Seksi atau Bertudung?





Sumber : isu-hangat.blogspot.com

4 thoughts on “AKSI PANAS NEELOFA SKIRT PENDEK VS BERTUDUNG

  1. gambar 2 terakhir. neelofa bertudung kaler peach tu mmg cun habis.. camtu baru gadis idaman aku. yg xbertudung sume outttttttt!!!!!

  2. Ish.. tolonglah. aku anti gila dengan pmpuan plastik mcm ni. bkn ke dia asal kelantan ke? skolah dulu pun kat kelantan kan? mcm ni orng serambi mekah? tak pyh la… eee… bapak anti gila aku dgn dia. pkai bju tak cukup kain. puihhhh!!

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s