Artis Malaysia Lana Nordin Buka Semua Di Pantai Anchol Jakarta

Inilah dia artis melayu Malaysia kita, bila kita kata tak ada kualiti, mereka meroyan marah. Tapi cuba anda tengok sendiri perangai berkualiti mereka. Berlakon tidak hebat mana tapi kontroversi dan gossip mengalahkan selebriti Hollywood beb.


Kononnya dia digelar Pamela Anderson Melayu HAHA mau tergolek aku ketawa, ada hati nak samakan diri dengan bintang Hollywood. Mungkin sebab gelaran tu, Lana Nordin ni sanggup beraksi separuh bogel di Pantai Anchol Jakarta.
Elok lah tu, sekarang ni tumpang body tu masih bergetah, muka pun masih cantik, tayanglah semuanya sesuka hati biar seluruh dunia tahu. Nanti kalau umur dah “senja” dan makin tak laku boleh join PAS supaya mudah masuk syurga.



One thought on “Artis Malaysia Lana Nordin Buka Semua Di Pantai Anchol Jakarta

  1. Hoi bodoh!xpyah la nak jual nama PAS.ko igt PAS tu parti tuhan ke boleh janji syurga.jgn nak buat provokasi la bodoh!k igt artis yg join PAS tu smuanya buruk2 prangai ke?bukan mcm awie join umno tpi kaki botol.itu yg ko nak.tolong jgn babitkan PAS la bodoh!!

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s