Gambar Tetek Juliana Evans

Sungguh tak kusangka…..rupanya Pembawa Wacana ni lucah jugak entri dier ek… Mungkin tu la kata-kata puitis yang tengah bermain di minda korang kan?

Ala…..gambar tetek je pun kan…. bukan gambar lain…boleh aku cakap gitu?? Mane boleh.. Aku buat entri ni sebab kesian kat Juliana Evans tu jer…. Kenape ek??

Macam biase la kan…. aku bukak la Nuffnang tu… dan macam biase la jugak…aku cek kat keywords traffic aku… Sekali terbeliak mata aku tengok satu keywords nih… Korang tengok la sendiri…aku tak sanggup nak taip…

                                     

Hahaha….blog aku ni ada unsur-unsur tetek ke? Setau aku ni la pertama kali aku tulis perkataan tu kat blog aku yang suci murni lagi bersih berseri ni…. he he he. Tak dak keje lain ke nak cari bende gitu wahai pengguna internet oi.. Cube cari gambar Juliana Evans bertudung ker… Juliana Evans buat kebajikan ker… Tak ke baik niat tu…

Sape yang taip keyword tu…pastu singgah blog aku…kompem terinsaf kejap kot.. tak pon tutup terus…tak sempat baca….

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s