Kempen Derma Sperma Di China

Motif derma sperma? Kalau derma darah tu berbaloi la jugak.
Dari bacaan Haku setiap penderma sperma akan menerima bayaran sebanyak RM90-RM100 ringgit untuk setiap sesi.

Tapi yang Haku rasa yang akan lebih ramai menderma sperma adalah golongan yang pervert sebabnya… ada jururawat yang comel membantu merekah wth. Macam dah takde keroje nurse-nurse tu nak menolong dorang ni menderma sperma.
Baik je la nurse tu tolong mangsa kecemasan lagi ada makna.

Makanya berbondong-bondong la lelaki yang sangat rela menderma sperma ni datang dan berjayalah kempen tak masuk dek akal dorang ni phuiii.


Pastu dah derma sperma tu nak salurkan kat mana la kengkonon? Macam la negara China tu bole beranak lebih dari dua.
Ntah ke sperma-perma yang terkumpul tu dieksport ke negara luar? Dah sudah mak bapak kokesen alih-alih anak mata sepet rambut hitam pekat.

Pada Haku negara dorang yang memang tak menggalakkan anak ramai ni baik je la amik anak angkat… Pastu buat kempen derma darah lagi bermakna. 
Kata la insist nak anak sendiri…. pastu pegi bank sperma amik sperma tu bagi kat bini ko tetap bukan anak ko sendri dol… Bini ko mengandung sebab sperma orang lain adaaa kaaa…

P/S : Macam-macam kegilaan manusia


Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s